lördag 18 juli 2009

Trött

Så nu är jag hemma igen ifrån Halmstad.
Har varit mycket bra dagar där nu :)

När vi kom dit i torsdes gick vi till donken och åt. kollade i affärer och handlade mat det fick bli tacos. mumms. Sen när Linus hade kommit så var vi då alla. Jag, Hannah, Ida, Marie och Linus. Sen på kvällen var det bara slappt. vi kollade på 3-4 filmer. sen sov vi.

Vaknade sen och vi började duscha och äta lite frukost och sen drog vi till stan och gick i affärer och lite så. Och så åt vi på Blue Thai. Det var grymt gott. var verkligen längesen jag åt sån god buffé! Sen kom Freddy och Becka med och lämnade deras saker eftersom dom skulle med sova i lägenheten sen efter festen. Sen så stack dom och vi började fixa oss och taggade satan. och hade vår egna förfest i lägenheten sen fortsatte vi till stället där festen skulle vara. I folkparken. och förfestade sen vid 9 när själva Club Experience började så blev det massa dans och skojj :)

Vet inte riktigt när vi gick hem men vi stannade på donken för lite natt mat och sen så drog vi hem och snackade massa och kollade på film. dock somnade jag innan filmen började nästan. inte jätte lyckat men får väll kolla på filmen ikväll eller ngt ;) hahah. I alla fall så lever inte mina fötter så extremt länge till om det ska fortsättas så här. måste fixa ett par bra skor nu! saken är ju det att om skorna e nya kommer jag ändå få blåsor på alla tår precis som nu. ;s menmen.. lyckat var det ändå!

Saknar Rickard <3

Inga kommentarer: