onsdag 8 juli 2009

Dagenefter

Igår var det Rix fm i Båstad.
Hannah kom halv 3. vi började fixa oss lite och vi snackade och peppade som fan. sen vid 4 kom Alina med. vi började peppa massor sen kom Josse, Jimmy och Marcus med. Sen tog vi cyklarna och drog till Båstad. vi stannade på en lekplats för att förfesta lite mer. Det började dock spöregna så vi sprang in på toan och Alina tog med sig sin cykel in med XD hahaha. så där inne satt vi tills det slutade regna med musik i mobilerna (y). sen fortsatte vi att cykla och äntligen kom vi till hamnen.

Sen sprang vi runt där på massa ställen och träffade massa roliga folk. både folk som man känner och inte. hahaha. Hannah e så klockren. den var en kille Hannah bara ååh du har typ Hylte hår, han bara eeh jag bor i Hylte? ;s och alla bara börjar as garva xD AHHAHAH. sen efter massa festande så gick vi upp till Statoil. där det då var kö för att komma in :o dom släppte inte in fler än vad det var som gick ut ;s.. när vi kom ut där hörde jag någon skrika mitt namn högt som fan med världens mans röst. och jag bara vänder mig och fattar ingenting. nej, då sitter pappa där i bilen xd hahahah. han skulle ju inte ens dit så blev as förvånad. men han skulle bara dit och hämta Sanna och Nicolina.
hahah sen när vi kom ner till hamnen igen så tog vi cyklarna för att cykla hem. men vi kom inte så långt. Fick stopp vid malenbadet för Hannah skulle säga hej då till Flens. vilket tog 34 minuter. så där stog jag och hade jätte kul AHHAHA. sen fick vi äntligen cyklat hem. och vet inte alls när vi kom hem. men när vi gjorde det var vi hungriga så vi startade ugnen och satte in baguetter. och när dom var klara så hade vi skinka och laxröra i och kräft röra. fan vad gott det var!. Sen gick vi upp och kollade på bring it on 3. men vi somnade typ direkt efter vi hade ätit klart.

jag vaknade vid halv 5 av att det var så grymt varmt. så gick upp ur sängen och märkte att det snurrade som fan och fick sån jävla huvudvärk. jag bara tänkte. " fan. brukar ju aldrig bli bakis :( " jag gick och öppnade fönstret sen gick jag och la mig igen och somnade. vaknade igen vid 7. och sen vid 11. sen gick jag och Hannah ner och åt. och nu har hon åkt hem. men hon kommer ju på fredag igen ju :D

Tycker att gårdagen blev jävligt lyckad!- även fast vi bara såg Janet - Heartache On The Dancefloor och några låtar med E.M.D. såå söta! (a)

Nu ska jag i alla fall vänta på Alina så att vi kan fortsätta att kolla på Heroes. Och medans jag gör det så ska jag damsuga mitt rum. det är snart en helt strand här. hahaha

Inga kommentarer: