onsdag 15 juli 2009

sjuk natt 14-15

Natten var inte mycket mer än sjuk.
Hade gått och lagt mig i tid för jag kände att jag verkligen behövde det. och precis när jag somnat ringer en as packad Alina. som är i Båstad med Nicolina och Josse. dom tjatar på mig och sanna att vi ska cykla till dom och sova i tält med dom. och vi gör det!

Vi tog bara på oss och sen började vi cykla. Då var klockan halv 1 på natten. Vi kom till järnvägsstationen och lämnade cyklarna där. För sen var det en jävla bit upp på åsen som vi skulle upp för. Och det var ju smart att dom typ satte tältet så högt upp det gick att komma xD hahaha.

Men bredvit tältet var det en jävla sjö typ ;s och Alina bara asså det e 30 grader i vattnet och det e hallands finaste sjö och massa hon visste inte vad hon snackade om. Liksom bara det att vi är i Skåne och inte i Halland xD hahaha. Men i alla fall jag, Alina och Sanna badade. Fan med stenar. Min stackars fot blev tyvär skadad :( men inget mer som tur var. Sen när vi badade gick vi upp till tältet till Josse och Nicolina. Och vi typ skulle sova.

Sanna väckte mig vid 3 för hon hade typ ont i hjärtat. Så då var jag en sån bra syster och cyklade hem med henne. Vet inte riktigt när vi kom hem. Men det var väll rund 4 - halv 5. Fick ju gå den jävla vägen med :P hehehe. Men riktigt gött att cykla var det.

1 kommentar:

sanna :D sa...

hahahah.
fan va alina va full alltså
men kul va det.
och det va asskönt att cykla.
så tacka mejjh ;$