måndag 6 juli 2009

090706

Ett tag sen jag bloggade nu känner jag. Men igår var det Madison som gällde iaf. och det var jätte skojj. Dock grymt varmt ;o Sov hemma hos Alina sen iaf.

Har städat hela dagen idag. och hittade en asigt gammal lapp där "Historian" står. hahah när jag var mindre tyckte jag den var typ as bra och alla gick och sa den hela tiden. kunde nog fan den utantill ;s
men här kommer den iaf.

" Jag bor på köttbulls gatan nummer fläsk,
tre trappor upp i nedre botten.
Där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande telefonkataloger.
Då hörde jag ljudlösa steg i trappan,
en man kom in med en blad lös kniv utan skaft.
Han stack mig i hjärtat på mig,
men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och jag överlevde.

Jag sprang ner till hamnen där båten tuta och bryggan gick.
Efter en lång resa på tio minuter råkade jag ut för skeppsbrott och flöt i land på en rostig spik.
Jag kom till en öde ö där nakna vegetariska kannibaler dansade omkring med händerna i byxfickorna.
Jag sprang fram till en hydda,
sparkade in dörren och hoppade in genom fönstret
Där inne låg fyra uppätna mackor på ett bord,
jag åt upp dem,
och fortsatte in i djungeln
Plötsligt står jag öga mot öga med två lejon,
jag sköt den ena med mitt sista skott,
sen bar jag bommulstussar tills jag fick ryggskott.
Med det skottet sköt jag det andra lejonet.
Sen ramlade jag ner i en håla,
där var det en blod törstig tiger.
Nu tänkte jag.. nu hänger mitt liv på en tråd!
på den tråden klättrade jag upp.
Sen sprang jag ner till stranden och skrek så det eka.
Och på den ekan åkte jag hem. "


hehehehe

Inga kommentarer: