måndag 29 juni 2009

Denna dagen har varit helt underbar! vaknade vid halv 10. gick ner och la mig i soffan och kollade på Hannah Montana och massa andra program. Alina ringde mig vid 1 typ och frågade om jag skulle ner till halvet. så jag stack till hennes. stack då lika snabbt hem igen för att hämta våran dubbla badring :) den e nice och sjukt kul. när vi kom ner till stranden efter vi hade pumpat upp hela den så hade ju självklart solen gått i moln. men vi badade massa länge ändå fan vad kul det var. och hur kul man kan ha med en sådan?. vi hade ju inte precis badat alls så länge eller inte alls. bara doppat oss och sen gått upp igen som dom andra senaste dagarna nu ju. sen gick vi hem och la oss i min säng och åt bullar och kollade klart på heroes säsong1. så nu har vi bara säsong 2 kvar ;) hehehe och nu har jag bara allmänt tråkigt och ska snart ringa Rickard <3

Inga kommentarer: