tisdag 16 juni 2009

090616

idag har det varit en slapp dag. bott i sängen halva dagen. Men var duktig och följde med mamma och pappa till Helsingborg för att kolla lite inne på väla. kände att jag var lite tvungen att göra någonting. när jag kom hem ringde Alina och frågade om ajg ville med henne till väla i morgon XD hahaha. så det blir väla imon med. Antagligen mer shoppande då. kollade nog bara i 2-3 affärer idag för skulle inte ha någonting och dom skulle stänga. så upp tidigt i morgon blir det och åka med Alina till örkelljunga för att jobba innan vi åker och shoppar. sen på källen ska vi förvandla hennes kök till en frisör salong. hon ska färga mitt hår :) och jag hennes. och jag ska även sätta i hennes lös går med tråd och små små microringar. inte förstagången så kommer säkert bli jätte bra. Får ju hoppas på det i alla fall :P

Inga kommentarer: