söndag 21 juni 2009

090621

dag 4 i smålandsstenar hemma hos Hannah. åker hem i morgon men vet inte riktigt vilket tåg som jag ska ta hem. Men i alla fall så har dessa dagarna varit jätte bra. i Torsdas när jag kom gjorde vi inte så mycket. sen i fredas så fixade vi oss och sånt till helgen. sen så kom allt folk på kvällen och vi festade. det var skojj. men hade dock ingen dricka typ ;s men men :P dagen efter så var jag, Hannah, Ida, Rickard och Dennis kvar här. jag och hHannah tog moppen och körde in till samhället och köpte pizza till alla och hade skojj :D så en mycket slapp lördag blev det. och det kommer nog denna söndagen med att vara. :P men halsen har dock inte blivit bättre ;s och mina ögon "varar" fortfarande igen varje gång jag vaknar. :(

1 kommentar:

Sara; she's the one u wanna be like. sa...

sv; jo men hon har så tråkig blogg nu xD