måndag 24 november 2008

Medieproduktion....


Här kommer en söt bild på Malin för att jag får göra mitt inlägg på hennes blogg.



Ja jag är fortfarande arg men den personen jag är arg läser förhoppningsvis inte Malins blogg. Han läste min så var tvungen att ta bort det inlägget. Men det betyder inte att jag inte är arg längre för det är jag. Malin sitter här bredvid och skriver en reccenstion på någonting som inte har hänt. Det går nog ganska bra ändå men det är lite svårt att få ihop texten. Men det blir fint.

Anledninge till att jag sitter här är att jag är färding med mitt arbete. Jag kan inte berätta för någon om varför att jag är arg. så det är ingen idé att ni tjatar på mig. Inte du heller Sofia, jag kommer inte att berätta.

Du som jag är arg på kommer aldrig att läsa detta hoppas jag, men man vet aldrig, du läste ju min, har ingen anning om hur du kunde få reda på min blogg.


Jag måste sluta skriva duma saker på min blogg det lönar sig inte. Fan!!
Men jag är arg och jag kommer forstsätta att vara det.
du har kanske inte gjort så mycket och jag överdriver säker men låt mig göra det. och jag kommer att vara arg ett tag till och Malin Mikaela och Sofia kommer fortsätta att få mig till att berätta om varför jag är arg. Om jag berättar det så kommer ni tycka att jag är fjantig som blir arg för en sån sak. Men jag trodde verkligen att vi var vänner. Jag kan verkligen inte skriva några bra inlägg. Jag ångrar mig hela jävkla tiden, jag är verkligen inte så smart och omtyck som jag hade velat. Fan!!.

Varför kan det inte vara lite enklare. Då hade jag blivit lite mindre arg på dig hela tiden.

Jag blir arg på dig och jag blir arg på att jag blir arg och inte bara kan släppa det....


Mikaela står jämte mig och hälsar så gott till alla som läser Malins blogg!



Puss och Kram// Hannah

Inga kommentarer: