tisdag 25 november 2008

Lektionsfri dag

Shaaaaa :D
vaknade och fixade mig och sen tog jag bussen in till laholm vid 10:20. och sen 10:56 tog jag bussen från järnvägsstationen i laholm in till stan i halmstad. Va där inne i en kvart typ xD hittade en mössa direkt (y) :) sen så gick jag till skolan. Och där hade alina foto lektion hela dan. Satt bara och redigerade bilder i datorsalen. Så jag fick sitta där inne med henne och benjamin som satt och slog / petade på mig ;o xD och sen gick vi till netto och köpte kakor och mer :D mumms <3 color="#ff0000">julion och mötte oss i skolan.. jag och alina skulle med 5 tåget hem. Så ahn följde oss dit :D men vi insåg att vi inte skulle hinna med tåget xD hahha. Så vi tog 6 tåget. Så han väntade på stationen med oss :D hon typ dödade mig ;o eller kitlade ihjäl mig typ 25 ggr ;o sen blev jag ”sur” och la mig på golvet i typ 5 min (y) och då tog dom min väska och tog julle mina vantar och min nya mössa och min borste, smink, pengar och allt xD och alina tog min kamera hahahah. Menmen, kul som fan va det :D
puss på er snyggingar ! <3

ikväll blirre wallander med syster igen =]

Inga kommentarer: