måndag 3 november 2008

höstlovet

wiiiee :D
så nu har jag kommit hem igen :) eller söndes kväll kom jag hem :)
lite vad jag gjort dom senaste dagarna på lovet : D
i onsdes morgon tog jag tåget till sötaste Emma :D <3>vi gick i stan och lite så med Olle och super söta Evelina <3>
på torsdan åkte vi till sthlm :D och shoppade :D
sen på fredan va det konsert :D
simple plan <3>vi köade från 2 till halv 7. i minusgrader, blåst och regn :S ..
konserten var super :D och zebrahead va förband :) också jätte bra :)
sen på lördan åkte vi hem till emma igen :D tog då tåget till Alvesta och sen åkte vi in till Växjö för det va EC- träff :D<3>sen åkte vie hem och hade så jävla kul så det fanns
fan inte med Evelina :D<3>sen på söndan så åkte jag hem då :( ..
saknar er så sjukt mkt sötisar ! <3>

Inga kommentarer: