onsdag 23 september 2009

090923

är så grymt trött. det är sjukt! När jag kom hem från skolan gick jag direkt upp och la min i min säng för att värma mig eftersom när jag stog och väntade på bussen hem ifrån skolan så blev det världens storm och började spöregna. Gillar verkligen inte hösten :( visst den kan vara mysig ibland men det behöver inte regna och blåsa! och inte vara så satans kallt när man bara har linne och skinjacka på sig. men imon blir det fan på med vinterjackan :o Men i alla fall. det slutade med att jag somnade och vaknade av att det var mat typ 40 min senare.

Efter skolan stack jag och Alina in till stan och kollade i affärer och köpte grejer till hennes projekt arbete! Sen tog hon bussen hem och jag gick och mötte upp Anton. vi gick runt i stan och snackade massa bara. sen följde jag han till tåget. missade 4 bussen. så tog 20 i 5 bussen. kom hem klockan 6. :( nu blir det idooooool :D

- Har fan fett med träningsverk i hela kroppen. Kan inte gå, sätta mig eller ngt. kul då att vi får gå i trappor i skolan för att komma till lektionerna. Vi har ju dock hiss som vi kan ta. men vafan har man hiss forbi så :(

Inga kommentarer: