lördag 26 september 2009

090926

hahah. jävligt rolig och lyckad kväll igår kväll :) vi såg: Fired up, Instängd, Wind Chill, och sen det mesta av Marley & me. Vi slutade och kolla innan vi skulle börja gråta. hehe vi gick och la oss lite i 4 typ. Tim bjöd även på tacos och glass klockan 3 senare på natten :D hahah vi spelade även Med andra ord. och jag sög som fan på det. så jag va inte med sen. och då skulle jag vara tid vändare ;o och jag failade på det med :( hahahahahh. typiskt mig eller vad?

När jag och alina kom hem idag så körde jag, syster och pappa till Hyllinge och gick inne på Familia och köpte bland annat ett par varsina UGG's till mig och sanna :) ( bilden blev verkligen inte bra tyvär :( )

klicka på bilden nedan för att komma till deras hemsida :)

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

Nu ska jag i alla fall kolla på idol. Det avsnittet som var igår. efter som vi inte fick in några kanaler på hans tv :P

Inga kommentarer: