måndag 27 oktober 2008

måndag

vaknade i alinas supermysiga säng inatt :D
hon skulle till tandläkaren så cet blev upp tidigt. men jag låg som vanligt kvar i hennes säng och dog av skratt när hon fixar sig xD hahaha
asså man kan inte äta med hennes familj :P jag dör varje gång typ xD ahah. och idag satte ajg ihalsen för jag skrattade så jävla mkt xd hahaha. alina bara : jag har kommit fram till att malin inet skulle vara vid liv om hon åt middag med oss hela tiden. titti bara nej det skulle hon inte xd .. ahahhaha. men asså fy fan ! älskar dig alina ! <3
sen kom jag hem. ensam hemma :D wihoo. så började plugga lite matte.. som jag typp inte fattade så mkt av, men tack vara änglarna Hannah och Aleks så fattar jag nu :D wihoo :) puss på er :)
och jag har även varit så duktig och städat idag och pratat i tele, och hjälpt mamma .__. hihi. och ska typ fixa kläderna som ajg ska ha med mig till Emam och sthlm nu :D så får vi se vad som hänmder sen ikväll :D
ha det så bäst :)

Inga kommentarer: