söndag 26 oktober 2008

Lördan & idag (Söndag)

vaknade jätte tidigt idag för att sötis pontus skulle komma hit :)
det va skojjsigt :)..
han åkte hem vid halv 7 typ. vid 10 gick jag hem till alina och hade jätte mysist och kul :)
hihihi hon har köpt nya högtalare och bas till hennes data. för vi råkade bara spränga hennes bas när vi förfesta förre gången ;P wihoo. denna basen äger smör asså ! mahaha. man kan typ inte sprenga den :P hihi vilket e bra :p.. jajaj, vi började kolla på notebook :) han inte börja gråta.. får göra det en annan dag. jag va så jävla trött så jag somnade. och det va typ inte sådär meningen att jag skulle sova där eller ngt ;) hahah. men det va mysigt. och jag hade tydligen haft damp på alina ;) hahah. men trött va jag. och vaknade en timme tidigare idag gjorde vi :P hahah
idag va vi då i Göteborg.. bästa staden lätt !
vi va på och såg "high school musick ice tour" hihi, det var både kul och c00lt :)
nu sitter jag här och hoppas att alina kommer hem tidigt (a) eller iaf. inte för sent x'D
......

Inga kommentarer: