tisdag 10 mars 2009

090310

sitter just nu i skolan och har precis skrivit klart mitt samhälls arbete. gott att det är klart nu i alla fall. i morse tog jag bussen då till skolan med Alina på min lektions fria dag. och jag har varit och pratat med min lärare. och jag har läxsuga från halv 2 till halv 5. och min buss går 4 och det är lite jobbigt att missa en timme varje vecka på detta. eftersom jag måste gå halv 4 från skolan. så sa min lärare att om jag kommer in till skolan och är här på morgonen så är jag ledig på eftermiddagarna i stället! så nu är jag massa glad :D Hade tänkt att fin slipa på mitt bildspel i estetisktverksamhet som vi håller på att göra där. Är massa hungrig med. men Alina kommer snart och hämtar mig så vi kan äta hoppas jag.
Ha en bra dag :)
/ malin dahlström

Inga kommentarer: