söndag 14 december 2008

Luciahelg


Hannah följde med mig hem efter skolan i fredes. vi åt pizza och fixade oss sen blev det madison :) .. sjuk mycket folk. men såklart kul att träffa alla igen. titti kom och hämtade oss lite tidigare ;) .. sen åkte vi hem. och jag hannah gick och la oss i husvagnen och kollade film och sov efter vi hade ätit lite pizza :) . alina åkte hem till sig. sen på morgonen så kom alina till oss på morgonen och vi pratade om kvällen ;) haha.. sen gick vi hem till alina och åt och sen blev det att vi kolalde på film. sen följde vi hannah till bussen för hon skulle hem :/ .. och sen gick jag och bakis alina hem till henne och la oss i soffan och kolla film hela dan. (y) sen på kvällen gick vi till husvagnen och la oss där och kollade på film och sov :).. vaknade bredvid och av alina imorse :) vi kollade klart på filmen och sen gick honm hem och skulle städa och jag gick in till mig :) inte gjort så mkt idag kan man säga. men sak snart duscha och sen ikväll blirre wallander :D

Inga kommentarer: